Help.. testen waar???

Hier kunt u uw verhalen, opmerkingen en vragen kwijt, over dyscalculie bij volwassenen.

Moderators: Sébastien, Renée

Help.. testen waar???

Berichtdoor lian » 07 Dec 2004 13:17

Ik ben nu al een maand allerlei gzgeregistreerde psychologen aan het afbellen om me op dyscalculie te laten testen. Maar helaas, of ze weten niet wat dyscalculie is, of ze doen niet aan testen of ze weten niet waar te beginnen. Whaa en dat terwijl ik me echt moet laten testen voor mijn opleiding. Kan iemand mij misschien verder helpen?????? Ik zoek dus naar een gzgeregistreerd psycholoog in de omgeving van Groningen !!!!!!(groningenstad en omgeving dus ben wel afhankelijk van ov en fiets).
Help...
mailen kan ook naar wijffie_lian@hotmail.com

Dank je wel alvast.
Lian
Besef dat je gemaakt bent voor de vreugde
lian
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 08 Nov 2004 14:40
Woonplaats: groningen

Berichtdoor Renée » 07 Dec 2004 16:56

Probeer het hier eens? Zij hebben waarschijnlijk meer informatie voor je.

Advies- en Informatielijn Balans (AIL)
(0900) 202 00 65
(€ 0,25/minuut)
Dit nummer is bereikbaar op:

Werkdagen van 9.30 - 13.00 uur
Donderdagavond van 18.00 - 20.00 uur

Laat even weten of het gelukt is?
Gebruikers-avatar
Renée
Site Admin
 
Berichten: 532
Geregistreerd: 01 Sep 2003 13:51
Woonplaats: Gelderland

Berichtdoor Daantje » 20 Dec 2004 11:25

hoi :)

je kunt ook eens kijken op www.geldergroep.nl daar doen ze ook testen. en volgens mij ligt er ook een bij jou in de buurt. hopelijk heb je er wat aan.

groetjes Danee
Daantje
 
Berichten: 33
Geregistreerd: 02 Nov 2004 11:34
Woonplaats: venlo

Berichtdoor Hanneke » 02 Jan 2005 14:04

Hoi, ik ben vorig jaar getest op dyscalculie (werd mij aangeraden door mijn decaan). Ik heb het blad balans gebeld en zij hebben mij doorverwezen naar het ambulatorium aan de universiteit van Utrecht. Hier testen ze naast kinderen ook volwassenen. Als je nog niets hebt gevonden, dan zou ik het daar eens proberen...ik ben toen binnen een maand nadat ik contact had opgenomen, getest.

De gegevens zijn:
Ambulatorium, Faculteit Sociale Wetenschappen
Heidelberglaan 1, De Uithof Utrecht
030 - 2534462

Ik weet niet of het adres nog klopt omdat ze volgens mij afgelopen zomer ofzo zijn verhuisd. Maar het telefoonnummer klopt zeker nog. Ik ben toen getest door mijnheer Van Werkhoven (orthopedagoog).

Succes, groetjes Hanneke
Hanneke
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 02 Jan 2005 13:26
Woonplaats: Rotterdam


Terug naar Dyscalculie bij volwassenen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten