Even stoom afblazen.. pfff

Hier kunt u uw verhalen, opmerkingen en vragen kwijt, over dyscalculie bij volwassenen.

Moderators: Sébastien, Renée

Even stoom afblazen.. pfff

Berichtdoor Erica » 19 Jun 2016 0:41

Laat ik me eerst even voorstellen! Ik ben Erica, 25 jaar, en ik zit in het laatste jaar van mijn WO studie in een zekere stad.

Vandaag kreeg ik te horen dat ik waarschijnlijk niet mijn studie af kan maken dit jaar aangezien ik het reken/accounting component van mijn minor bedrijfswetenschappen niet gehaald heb ondanks de extra herkansing die ik ervoor kreeg dankzij mijn dyscalculieverklaring. Dit is ontzettend frustrerend, aangezien ik al mijn overige vakken gehaald heb en dus waarschijnlijk volgend jaar terug moet komen om dit deel alsnog af te komen maken. :x

Voordat ik het studiedeel bedrijfswetenschappen koos heb ik zelfs nog vantevoren geinformeerd ofdat het ook geschikt zou zijn voor iemand zonder eerdere achtergrond of vaardigheden op dat gebied, en toen ik begon over mijn dyscalculie kreeg ik te horen dat ik ik mijzelf geen zorgen hoefde te maken aangezien het niet meer zou bevatten dan een "licht rekencomponent". De waarheid was helaas anders, en voor iemand die sinds haar 12de wiskunde heeft kunnen laten vallen op het VWO was het bijna onmogelijk te volgen waar iedereen het over had, ik wist niet eens dat er ( ) in een som voor kunnen komen en helemaal niet wat ze betekenden!

Echter, het ergste was is dat ik zoals gewoonlijk zat te tellen op mijn vingers in een financing klas toen ik gevraagd werd een berekening te doen, en de professor een opmerking maakte in de richting van "Als u mijn klas niet serieus neemt kunt u vertrekken." :cry:

Ik weet niet of dit forum nog actief is, maar als er nog iemand is, bedankt voor het lezen! :D
Erica
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 19 Jun 2016 0:19

Terug naar Dyscalculie bij volwassenen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron