Hoi Hoi allemaal
Het is echt alweer heel erg lang geleden dat ik op het forum ben geweest.
Er is dan ook vanalles gebeurt.
Ik heb namelijk eindelijk na 4 jaar veel bloed, zweet en vooral tranen mijn studie als onderwijsassistente succesvol afgerond afgelopen juni
Wat was is ontzettend blij, eindelijk heb ik mijn diploma waar ik al die jaren voor gevochten heb samen met mijn ouders (zie mijn vorige verhalen).
Dat was natuurlijk een flink feestje waard
En om het feest helemaal compleet te maken heb ik op mijn stageplaats waar ik al 2 jaar een betaalde stage had, een baan gekregen!
Dit kon dus echt niet meer stuk!!!!!!
Inmiddels ben ik dus al 4 weken weer met hartstikke veel plezier aan het werken op basisschool Den Doelhof in Meijel!Ik ben hier op school de eerste onderwijsassistent en daar ben ik super trots op
Natuurlijk loop ik op school wel eens tegen mijn probleem aan, maar dan praat ik erover of leg het even uit aan de betreffende leerkracht en dan komt het allemaal dik in orde.
Vanaf volgende week ga ik in groep 5 een kindje begeleiden wat zelf moeite heeft met rekenen.
Ik vind dit erg spannend en ook wel een beetj eng tegenlijk, maar ik ga me goed voorbereiden dan moet het wel lukken (en met het antwoorden blad erbij natuurlijk

)
Het is me zoals zovele onder ons niet van een leie dakje gegaan.
Maar als je echt iets ontzettend graag wilt dan lukt het je echt wel gewoon er 100% voor gaan, en je kent jezelf het beste laat je niemand iets wijsmaken zoals ze dat bij mij wel hebben willen doen.
GELOOF IN JEZLEF !!!!!!!!
Als je iets wilt weten? schroom niet om te vragen ik beantwoord je vragen graag.
Veel Groetjes,
Danee Jacobs
Limburg