Telefoonnummers?

Ezelsbruggetjes voor rekenen, klokkijken, enz.

Moderators: Sébastien, Renée

Berichtdoor Alathariel » 02 Mei 2007 14:33

Ja beltegoedbonnen zijn ook fijn ja. Daarom doe ik aan mobiel opwaarderen :mrgreen:
Gebruikers-avatar
Alathariel
 
Berichten: 84
Geregistreerd: 12 Sep 2005 17:54
Woonplaats: Nieuw-Lekkerland

Berichtdoor Denies » 28 Jun 2007 17:54

Hallo, Wat misschien handig is, is een (dichte geen transparante ;) liniaal onder het telefoonnummer te leggen, zo lijdt het andere niet zo af, misschien kun je het dan ook nog eerst overschrijven en dan pas draaien;)
Ik ben telefoniste en ik ken dat verhaal ja! Ik vraag ook vaak om het te herhalen 1 voor 1 maar soms is dit ook handig: als ze bijvoorbeeld 26 zeggen.. begin dan niet met de 2 te schrijven maar met de 6 (want die hoor je als eerst) en laat altijd ruimte over zodat je die 2 er nog voor kunt schrijven.. zo doe ik het ook vaak.. als ze dan opeens wel een voor een noemen zie je wel eens spaties ertussen haha maar dat maakt niks uit voor klad! ;) Succes Liefs Denise
Denies
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 27 Jun 2007 18:42
Woonplaats: waalwijk

Berichtdoor manen » 19 Jan 2009 20:08

tip voor een nummer: je zegt gewoon: bel me even, dan sla ik je nummer meteen in mijn gsm op.

mijn eigen nummer heb ik op de achterkant van mijn gsm geplakt. Ik heb zelf geen dyscalculi (mijn dochter wel), maar ik kan ook mijn telefoonnummer niet onthouden. En zo'n snel opgeratelde cijferreeks lukt mij ook niet, hoor. Niks om je voor te schamen. En als anderen lachen om mijn verstrooidheid dan denk ik gewoon: hebben zij ook weer een leuke dag.
manen
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 07 Jan 2009 21:50

Vorige

Terug naar Ezelsbruggetjes

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron