Annemieke schreef:Dan rekenen ze maar lekker zelf uit hoe oud ze is.
Ja dat doe ik ook altijd. Ook bij klokkijken, dan zeg ik gewoon het is vier over kwart over vijf. Rekenen ze zelf maar uit hoeveel minuten dat nu eigenlijk over vijf is.
Annemieke schreef:Dan rekenen ze maar lekker zelf uit hoe oud ze is.
PigPen schreef:Omdat ik het verschil tussen links en rechts niet goed weet draag ik om mijn rechter ringvinger een ring, elke keer als iemand zegt links of recht moet ik even op mijn hand kijken.
Tijdens lesrijden en het rijexamen moest de instructuur wijzen waar hij wou dat ik heen ging. En nu als iemand mij de weg moet wijzen moet hij/zij dit ook duidelijk aangeven doormiddel van aanwijzen.
Kaart lezen is trouwens ook een ramp. Gelukkig heb ik een heel goed geheugen als ik al een keer ergens ben geweest kan ik het de volgende keer zonder problemen weer vinden!
Maar wanneer ze de weg dan afgezet hebben wordt het iets moeilijker.
Annemieke schreef:
Herkent iemand dat je niet goed de leeftijden van iemand kan onthouden of hoe lang iets precies geleden is? Ik heb wel een goed geheugen voor jaartallen dus als iemand vraagt: hoe oud is je moeder? dan zeg ik: ze is in 1946 geboren. Dan rekenen ze maar lekker zelf uit hoe oud ze is.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten