niet kunnen rekenen doet gwn pijn en het belemmerd je

Hier kunt u aankondigingen lezen en vragen stellen bij problemen met het forum

Moderators: Sébastien, Renée

niet kunnen rekenen doet gwn pijn en het belemmerd je

Berichtdoor marrjoo » 28 Mei 2009 16:37

hallo ik ben marjolein, 20 jaar

en ik heb echt heel veel moeite met rekenen!
de simpelste sommetjes kan ik gwn niet uitrekeken.
en als ik iets moet uitrekenen dat schiet ik helemaal in de stress
ben ook heel bang om te falen!
en ga spelletjes uit de weg die te ingewikkeld zijn of erbij moet rekenen!
ik heb eerst op speciaal onderwijs gezete,
vervolgends moeste we cito toets doen me zus heeft geholpen om t beetje te leren zodat ik naar een normale voortgezet onderwijs kon anders zou ik naar speciale moeten en dat wilde ik niet!
dus heb hier hard voor geknokt!
en tis me gelukt ook al kan ik nog steeds nie rekene
voor wiskunde haalde ik altijd onvoldoendes nooit een voldoende!
in het 3e jaar mocht ik wiskunde late vervalle daar was ik echt superr blij mee!
en ben geslaagd , toen ben ik niveau 2 gaan doen helpende welzijn op roc en nu doe ik pedagogish leerjaar 1 maar heb onvoldoende voor mijn stage, omdat ze vond dat ik heel slecht plande ik ben ook heel slecht in plannen maar ze vond wel dat ik heel creatief in ideeen was en leuke dingen met de kinderen deed ze vond me vrolijk en spontaan.
ik heb ook echt geen overzicht in dingen en vaak altijd chaos in mijn hoofd en dan weet ik niet meer waar ik moet beginnen.
en soms denk ik wel ik zou wel in bar willen werken ofzo maar dat durf ik gwn niet omdat ik bang ben dat ik nie kan terug geven dat te lang moet nadenke daar schaam ik me echt voor!
ik probeer het ook altijd te verbergen!
en wat ik ook veel heb gelezen bij mensen niet goed in sport zijn
daar heb ik ook last van en ik vind dat nooit leuk!
daarom sport ik ook niet
maar ik wil binnekort met een vriendin zumba gaan doen!
meestal heb ik er wel zin in om eraan te beginne maar dan heb ik een paar keer mee gedaan met sport en dan haak ik ook weer af!

en tjaa zo zijn er heel veel dingen die mij onzeker maken alleen voor de buiten wereld kom ik zo niet over.

ik ben nu ook al 2jaar aan me rijbewijs bezig want ik heb totaal geen inzicht en vergeet heel snel alle regels maar ik ga nu voor derde x exame doen en ik hoop echt dat ik het haal

maar van me leven probeer ik een groot feest te maken ik ga veel stappe en heb veel vriende want mijn sociale kant is wel heel goed ontwikkelt en kan ook redelijk goed dingen leren

groetjes marjolein
marrjoo
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 28 Mei 2009 15:55

Terug naar Welkom op het Dyscalculie Forum

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron