200 ste registratie op het dyscalculie forum

Hier kunt u aankondigingen lezen en vragen stellen bij problemen met het forum

Moderators: Sébastien, Renée

200 ste registratie op het dyscalculie forum

Berichtdoor Renée » 30 Mrt 2006 12:19

Welkom op het forum, morgaine.
U bent de 200 ste! Gefeliciteerd.

Dan neem ik nu de gelegenheid om iedereen weer te bedanken voor alle bijdragen. Echt fantastisch. Ik hoop dat mensen hier steun ervaren, ervaringen kunnen uitwisselen en informatie kunnen krijgen.

Sébastien, jou in het bijzonder.....jouw bijdragen zouden we niet kunnen missen! Applause

Ook zou ik willen vragen of er nog dingen zijn die men hier op het forum zou willen zien, toevoegingen, veranderingen. Alle bijdragen / kritiek zijn welkom!
Gebruikers-avatar
Renée
Site Admin
 
Berichten: 532
Geregistreerd: 01 Sep 2003 13:51
Woonplaats: Gelderland

Berichtdoor Sébastien » 30 Mrt 2006 21:37

Jeej!!! :D
Gebruikers-avatar
Sébastien
Moderator
 
Berichten: 385
Geregistreerd: 10 Feb 2005 23:30
Woonplaats: Flevoland

Berichtdoor Alathariel » 01 Apr 2006 19:40

Ik vind het zo jammer dat er maar zo weinig mensen zijn en dat er zo weinig gepost wordt. En vooral dat de meesten hun verhaal posten, met dan wat vragen, ze krijgen antwoord en ze verdwijnen.
Maar daar kunnen de admins natuurlijk niks aan doen :wink: .
Gebruikers-avatar
Alathariel
 
Berichten: 84
Geregistreerd: 12 Sep 2005 17:54
Woonplaats: Nieuw-Lekkerland

Berichtdoor Sébastien » 01 Apr 2006 22:51

Ik vind het zo jammer dat er maar zo weinig mensen zijn en dat er zo weinig gepost wordt. En vooral dat de meesten hun verhaal posten, met dan wat vragen, ze krijgen antwoord en ze verdwijnen.
Maar daar kunnen de admins natuurlijk niks aan doen :wink: .

Tja, helemaal mee eens!
Enerzijds zijn er nog relatief weinig mensen (200) die dit forum ontdekt hebben, maar velen van hen hebben überhaupt nooit een berichtje gepost :(:(.
Anderzijds lijkt het erop dat veel mensen eigenlijk maar een paar vragen hebben en het dan voor gezien houden...maar ik hoop dat je 'oproep', meer mensen laat posten.

Eigenlijk zouden er iets meer mensen lid moeten zijn die een beetje (veel) verstand van dyscalculie hebben, nu zijn die er nog te weinig, waardoor er weinig plaats is om regelmatig interessante ideeën uit te wisselen.

Maar ik ben blij dat je met ons 'meeleeft' :).
Gebruikers-avatar
Sébastien
Moderator
 
Berichten: 385
Geregistreerd: 10 Feb 2005 23:30
Woonplaats: Flevoland

Berichtdoor Alathariel » 01 Apr 2006 23:25

Ik kwam oorspronkelijk ook alleen om mn verhaal te vertellen en wat vragen te stellen :) . Maar ik ben blijven hangen omdat er toch wel soms nieuwe dingen verschijnen die nuttig en/of boeiend zijn. Of omdat er misschien mensen komen die iets heel geweldigs hebben ontdekt qua testen (zo was er een paar maanden geleden iemand die het had over een test bij de huisarts, helaas is ze daarna nooit meer teruggekomen, terwijl ik daar juist graag meer van had willen horen). En omdat ik het leuk vind om met anderen van gedachten/ervaringen te wisselen (ik ben in totaal actief op 14 fora, over allerlei onderwerpen :P ). Maar dat laatste gebeurt hier dus helaas maar zelden. Ik vind het ook jammer dat mariah weg is gegaan, ze postte regelmatig.
Dus ik hoop met jullie mee dat meer mensen dit forum gaan vinden, en dat het wat drukker wordt. Zou leuk zijn. Verder vind ik het forum top overigens, had ik nog niet eens gezegd :oops: . Zoveel informatie over testen en psychologen en alles, en ezelsbruggetjes :) . En eindelijk mensen die écht snappen wat er in je kop omgaat en welke problemen je hebt, omdat ze zelf (ongeveer) hetzelfde hebben :) .
Ik ben heel blij dat dit forum (en deze site) is opgericht :) !
Gebruikers-avatar
Alathariel
 
Berichten: 84
Geregistreerd: 12 Sep 2005 17:54
Woonplaats: Nieuw-Lekkerland

Berichtdoor Sébastien » 11 Apr 2006 18:53

Of omdat er misschien mensen komen die iets heel geweldigs hebben ontdekt qua testen (zo was er een paar maanden geleden iemand die het had over een test bij de huisarts, helaas is ze daarna nooit meer teruggekomen, terwijl ik daar juist graag meer van had willen horen).

Ja inderdaad, ik ben ook wel benieuwd wat die huisarts heeft gedaan...maarja als ze niet meer reageert dan houdt het op :(.

Ik vind het ook jammer dat mariah weg is gegaan, ze postte regelmatig.

Ja ze was inderdaad een fanatieke poster, maar waarschijnlijk heeft ze het nu te druk met haar buitenlandse 'avontuur'.

ik ben in totaal actief op 14 fora, over allerlei onderwerpen :P

Pfff, ik hoop niet dat je net zoveel 'problemen hebt :wink:.
Maar aan jouw interesses te zien heb je een vrij brede smaak om over dingen te discussiëren.
Interesses: Duiken, paardrijden, scouting, muziek, natuur, dieren

Wel grappig dat de meeste interesses overeenkomen: 2 jaar geleden een duikcursus gevolgd, 11 jaar op scouting gezeten, met daardoor mede automatisch interesse in muziek, natuur en dieren en vele andere zaken.
Alleen paardrijden doe ik niet zo vaak (eens in de 5 jaar een keer ofzo)...

Verder ben ik meer achter de schermen met dyscalculie bezig...
Maar soms heb je van die fases waarin je vrij vaak post en dan weer heel weinig, maar daar zal iedereen wel last van hebben.
Gebruikers-avatar
Sébastien
Moderator
 
Berichten: 385
Geregistreerd: 10 Feb 2005 23:30
Woonplaats: Flevoland

Berichtdoor Renée » 13 Apr 2006 8:37

Verder ben ik meer achter de schermen met dyscalculie bezig...
Maar soms heb je van die fases waarin je vrij vaak post en dan weer heel weinig, maar daar zal iedereen wel last van hebben.

Ja zoals ik bijvoorbeeld :)

Het is soms moeilijk om alles tegelijkertijd te moeten doen. Gezin, werk, dyscalculie en allerlei andere onverwachte leuke en minder leuke zaken.
Maar uiteindelijk komen we weer terug! :wink:

Bedankt voor je complimenten, Alathariel!
Er valt hier veel te lezen en te herkennen voor mensen met en zonder dyscalculie.
Nou maar hopen dat Sébastien geen dyscalculie krijgt :P
Gebruikers-avatar
Renée
Site Admin
 
Berichten: 532
Geregistreerd: 01 Sep 2003 13:51
Woonplaats: Gelderland

Berichtdoor Sébastien » 13 Apr 2006 9:38

Nou maar hopen dat Sébastien geen dyscalculie krijgt :P

Nou ik krijg er af en toe wel een dyscalculie-punthoofd van...mag dat ook? :D
Maarja zolang ik geen ongeluk krijg zal ik vast geen (post-lesion)dyscalculie krijgen, of zoals de internationale gemeenschap zegt: acalculie.
Ook schijnt het in het (beginnende) stadium van Alzheimer voor te komen dat mensen dyscalculie krijgen, maarja als je die ziekte hebt, dan ben je toch al weer vergeten dat je niet kunt rekenen :P. LOL
Gebruikers-avatar
Sébastien
Moderator
 
Berichten: 385
Geregistreerd: 10 Feb 2005 23:30
Woonplaats: Flevoland


Terug naar Welkom op het Dyscalculie Forum

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron