Ik ben geboren in 1956. Getrouwd, moeder van 3 kinderen. Onze zoon (1986) heeft dyscalulie.
Ik ben onderwijzeres, maar in de tijd dat ik afstudeerde waren er bijna geen banen. Ik vond het belangrijk om de kinderen zelf op te voeden en heb dat fulltime gedaan. Toen de kinderen wat groter werden heb ik wat anders gezocht en heb me in de computer wereld gestort.
Nu heb ik een webdesign bedrijf aan huis waar ik erg veel plezier in heb. Zolang ik de btw maar niet hoeft te berekenen

De computer is een van mijn grootste hobbies. Daarnaast lees ik veel en probeer ik Noors, Engels, Frans en Duits op peil te houden. Inmiddels ben ik ook begonnen met het leren van Italiaans. Het moge duidelijk zijn dat ik talen leuker vind dan rekenen

Ik hoop dat met dit forum en de website wat meer duidelijkheid komt m.b.t. dyscalculie. Ik ben ook nog steeds aan het leren over dit onderwerp en weet dus ook nog lang niet alles. Jullie bijdragen helpen daarbij.
Met of zonder dyscalculie kun je een prima leven hebben, begrip is hierbij belangrijk. En dat is wat ik hier probeer te doen.