statistiek

Hier kunt u uw verhalen, opmerkingen en vragen kwijt, over dyscalculie bij volwassenen.

Moderators: Sébastien, Renée

statistiek

Berichtdoor tinekexxx » 09 Dec 2016 7:03

goeiemorgen, ik heb een dochter van 22 die bovenmatig intelligent is en momenteel in haar eerste jaar psychologie zit aan de Erasmus uni in Rotterdam. Na twee studies die te makkelijk waren heeft ze nu toch de moed opgevat om de studie te gaan doen waar haar hart ligt. Maar nu komt het probleem, ze zit nu in het blok statistiek en het is een drama. Waar ze voor haar andere tentamens met gemak 8 ten en 9 ens haalt gaat dit haar pet compleet te boven. Op de middelbare school was rekenen en wiskunde ook 1 grote ellende en de rest van de vakken gingen super. Helaas heeft ze nooit een test gedaan vanwege de hoge kosten. Als ze voor dit tentamen niet minimaal een 4 haalt is het einde studie en daar maak ik me echt zorgen over. We hebben nog wel extra bijlessen ingekocht maar vanuit de uni is geen hulp te verwachten. Mijn hart breekt als zij straks moet stoppen terwijl zij makkelijk de studie kan doorlopen met prachtige cijfers maar dat dit haar gaat nekken. Iemand nog ideeen?

Gr Tineke
tinekexxx
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 09 Dec 2016 6:56

Re: statistiek

Berichtdoor Willemieke » 09 Dec 2016 23:03

Hoi,

Heel herkenbaar! Ik kan helaas die studie ook niet volgen door de statistiek...
Kan je misschien een test doen en het declareren bij de zorgverzekering? Misschien is er iemand op de uni die bijles geeft? (Voor weinig geld)

Succes!

Groetjes
Het leven is de liefde waard
Gebruikers-avatar
Willemieke
 
Berichten: 53
Geregistreerd: 03 Jul 2006 15:07


Terug naar Dyscalculie bij volwassenen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten

cron