Onderzoek: noden, behoeften van volwassenen met dyscalculie

Hier kunt u uw verhalen, opmerkingen en vragen kwijt, over dyscalculie bij volwassenen.

Moderators: Sébastien, Renée

Onderzoek: noden, behoeften van volwassenen met dyscalculie

Berichtdoor student.L.W » 24 Mrt 2016 13:03

Hallo Iedereen
In kader van het onderzoek voor mijn bachelorproef zoek ik jongvolwassen (tussen 18 en 30 jaar) met dyscalculie die reeds enige werkervaring hebben. Behoor jij tot mijn doelgroep en zie je het zitten om deel te nemen door een online enquête in te vullen? contacteer mij dan via privébericht hier, of op deze reactie te reageren.

Meer info:
Ik ben een laatste jaarstudent bachelor Toegepaste psychologie aan de Howest te Brugge en voor mijn bachelorproef doe ik onderzoek naar dyscalculie op het werk bij jongvolwassenen (van 18 tot en met 30 jaar). De titel van mijn bachelorproef is ‘Noden en behoeften van jongvolwassenen met dyscalculie op de werkvloer’. Met dit onderzoek wil ik graag nagaan wat jongvolwassenen met dyscalculie zien als moeilijkheden door dyscalculie op het werk, mogelijke hulpmiddelen op het werk en in welke mate zij steun ondervinden op het werk. In het kader van dit onderzoek zoek ik mensen met dyscalculie om een online vragenlijst in te vullen.

voor nog meer info of vragen contacteer mij gerust
student.L.W
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 24 Mrt 2016 12:45

Terug naar Dyscalculie bij volwassenen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten

cron