even voorstellen dan

Hier kunt u uw verhalen, opmerkingen en vragen kwijt, over dyscalculie bij volwassenen.

Moderators: Sébastien, Renée

even voorstellen dan

Berichtdoor anoniempie » 10 Sep 2008 17:04

ik kwam deze site tegen via google (I LOOOOVE GOOGLE) dakzij iemand die elders een vraag stelde over deze aandoening.ik ging eens zoeken op symptomen en heb het hele stuk met mond op de knieeen uitgelezen...
alsof er een biljetje van 50 euro op zijn plek viel.ik vraag me af of add en dyscalculie niet nogales verwisseld worden.ik ben 32,getrouwd en heb een kleine man thuis rond stappen.

volges mijn man komt het woord logisch inzicht niet in mijn woordenboek voor.
het woord orientatie is mij volslagen vreemd,ik verdwaal nog met een plattegrond in mijn hand.
muziek wel daar heb ik net al antwoord op gegeven.spelen gaat prima,maar vraag me niet om te spelen en de maat aan te houden die ook daadwerkelijk op papier staat.ik kan je nl wel alle noten noemen en hun doel,maar in de praktijk brengen is nog een heel ander verhaal.
rekenen en rekenlogica is me verweten door mijn wiskundeleerkracht dat ik dat niet bezat ( en bedankt :lol: )

talen daarentegen was ik weer ijzersterk in,daar was geen logica voor nodig dat was stampwerk.de duitse taal was wel weer logica voor nodig.en dat was dus weer mijn slechte vak.

oke je heb dyscalculie...und jetzt??ik vermoed dat je dr als volwassene vrij weinig mee kunt verders...anders dan er mee leren omgaan.
anoniempie
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 10 Sep 2008 13:29

Berichtdoor anoniempie » 10 Sep 2008 17:54

kennen jullie deze.je stapt gezellig met je partner en je kind in de auto.zelf rij ik niet het rijbewijs halen lijkt me in mijn geval niet handig voor mijn medemens op de weg.je rijdt een stukje rond en ik weet intussen begod nietmeer waar we zijn.waarop ik aan me man vraag hoever et nog is...zijn reactie is een lichtelijk verbijsterde blik naar mij toe...we waren nl al 2 keer door dat zelfde straatje heen gereden en ik heb het elke keer opneiuw begroet met...gut schat mooi hier heh... :oops:
anoniempie
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 10 Sep 2008 13:29


Terug naar Dyscalculie bij volwassenen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

cron