Sif

Hier kunt u uw verhalen, opmerkingen en vragen kwijt, over dyscalculie bij volwassenen.

Moderators: Sébastien, Renée

Sif

Berichtdoor Sif » 16 Dec 2007 19:40

Hoi Ik ben dus Sif en ben dr dus sinds net achter dat het cijvertjes probleem wat ik heb ook een naam heeft.Ik ben 36 en ben getrouwd en heb 2 kinderen.
Vroeger op school gaven leraren de moed bij mij al op omdat ze dr nix meer in zagen, rekenen was niet voor mij weg gelegt. Nu ik ouder ben ondervind ik hier nog best vaak hinder van neem nou de
-kinderen met hun keer sommen, ja ga maar naar papa toe
- werk zoeken waarom ga je niet in een winkel werken :shock: nou nee dat lukt me niet en dat mensen je dan stom verbaasd aan kijken
Ik vind t best moeilijk omdat je je steeds moet verantwoorden. En dat mensen het totaal niet snappen

dat was een stukje van mij en ben blij dat ik dr achter ben dat dr vele met mij zijn

-x-
Sif
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 16 Dec 2007 18:00

Berichtdoor Tineke » 23 Apr 2008 9:13

Je moet je inderdaad veel verantwoorden en dan krijg je nog van die domme reactie's als: ach ik heb dat ook wel eens of: zo erg is het toch niet of: liever dat dan taalproblemen.

Ik kan daarvan ook de muren oplopen
Het leven van alledag, van me af geschreven, alles wat ik verafschuw en graag mag, door de zon in mijn hart gedreven.
Gebruikers-avatar
Tineke
 
Berichten: 15
Geregistreerd: 22 Apr 2008 20:33
Woonplaats: Kortrijk

Sif

Berichtdoor qwerty » 26 Apr 2008 17:05

Heel herkenbaar. Het valt ook niet mee om het uit te leggen maar het moet niet zo zijn dat je jezelf voor anderen moet verantwoorden voor iets wat je niet kan. Ik heb discalculie mijn hele leven al. En ik ben nu 29 en ik leer nu ermee om te gaan en er over praten
qwerty
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 20 Feb 2008 21:51


Terug naar Dyscalculie bij volwassenen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten

cron