Ff voorstellen..

Hier kunt u uw verhalen, opmerkingen en vragen kwijt, over dyscalculie bij volwassenen.

Moderators: Sébastien, Renée

Ff voorstellen..

Berichtdoor Kimsche » 26 Nov 2007 22:18

Hoi ik ben kim en ik ben 22.

Ik ben al sinds ik klein ben slecht met cijfers en afgelopen jaar hoorde ik pas over dycalculie. Heb deze site gevonden en er gaat een wereld voor me open!

Ook ik worstel me al sinds de basisschool door rekenvakken. Ik kreeg al vroeg bijlessen omdat ik geen getallen kon delen. Daarna werd het alleen maar erger. Op middelbare school heb ik dan ook rekenvakken snel laten vallen.

Nu ben ik bezig met een HBO opleiding en helaas 4 van de 8 vakken zijn rekenvakken en je raadt het al: onvoldoende.. Ik wordt vaak gewoon erg boos over het onbegrip van mijn leraren als ik iets niet snap.

Ben gewoon opgelucht om andere verhalen te lezen, te weten dat ik niet dom ben.. Dat ik niet de enige ben.. ben nu informatie aan het zoeken en ik twijfel of ik me moet laten testen.. Gewoon voor mezelf..

Liefs Kim
Kimsche
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 09 Nov 2007 17:31
Woonplaats: Maastricht

Berichtdoor qwerty » 27 Feb 2008 21:25

Hallo Kim,
Ik ben 29, dus iets ouder dan jou geloof ik. En ik ben ook nieuw op dit Forum.
Ik weet het al heel lang al dat ik discalculie heb en soms heb ik het gevoel dat ik de enige ben met discalculie. Maar nu gaat er ook voor mij een wereld open.
even over de vraag of je wilt laten testen. Je weet dat je het hebt. En zo'n test is alleen een bevestiging voor je zelf. Er kan uit komen op welke gebieden het is, waar je later in de toekomst profeit kan hebben.
En mocht je nog twijfelen, dan moet je het niet doen.
qwerty
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 20 Feb 2008 21:51


Terug naar Dyscalculie bij volwassenen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

cron