even voorstellen.

Hier kunt u uw verhalen, opmerkingen en vragen kwijt, over dyscalculie bij volwassenen.

Moderators: Sébastien, Renée

even voorstellen.

Berichtdoor yvon » 12 Jul 2007 15:06

hallo allemaal mijn naam is yvon en ik ben 45 jaar, ik ben al zo lang ik me kan herinneren heel slecht in rekenen , op school vroeger was het altijd een drama , begrepen werd je niet , en ook werd je niet geholpen met je probleem dat was vroeger gewoon zo denk ik , of ik echt dyscalculie heb weet ik niet , zelf denk ik van wel , slecht in rekenen ben ik nog steeds ... en problemen geeft het ook nog steeds , voor heel veel banen moet je gewoon kunnen rekenen of krijg je vooraf testen waar ik dus jammerlijk voor zak , gelukkig heb ik wel een baan , maar blijf daarin ook hangen omdat ik niet verder kom maar wel verder wil .

het is eigenlijk niet te geloven hoe die cijfertjes je kunnen beknotten in je levensloop , je weet dat je beslist niet dom bent ... maar die cijfertjes he
die komen overal aan te pas en beperken je dus erg in je mogelijkheden

ik ben een week geleden getest op adhd , ik las hier op het forum een reactie van iemand die wilde weten of dat verband met elkaar hield
dat doet het zeker , veel mensen met adhd of add hebben moeite
met rekenen ... helaas t,is niet anders .. maar daarom laat ik de moed nog niet zakken hoor , ik wil toch proberen of ik binnen niet al te lange tijd nog iets aan dat rekenen kan doen , ik ben er niet tevreden me dat het mij zo beknot en wil gewoon gaan proberen of het nog te verbeteren valt ... dit was het voor nu ff , ik weet zeker dat ik hier veel herkenning zal vinden :D
yvon
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 12 Jul 2007 14:42

Terug naar Dyscalculie bij volwassenen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten

cron