wat kan je nou voor werk doen met dyscalculie?

Hier kunt u uw verhalen, opmerkingen en vragen kwijt, over dyscalculie bij volwassenen.

Moderators: Sébastien, Renée

wat kan je nou voor werk doen met dyscalculie?

Berichtdoor crazysexycool » 17 Feb 2006 17:36

hallo iedereen,

ik heb echt een dilema want wat voor werk kan ik nou doen als ik dyscalculie heb. want niet iedereen heeft zin om extra begeleiding aan mij te geven,als ik ergens werk. ik deed voornamelijk werk via het uitzendburo en dan bedrijfscatering. maar ik woordt er steets maar weg gestuurt als ik op een nieuwe lokatie ben. ze vinden me dan te traag of te veel moeten vragen enz.
ik moet echt werken woon samen met vriend en dochtertje heb veel financele problemen dus niet werken kan gewoon niet.
heb van alles geprobert. HELP!
kan iemand wat dingen verzinnen wat ik zou kunnen doen zonder problemen.

iemand van mijn familie die in een hoge funtie bij een uitzendburo werkt zei tegen mij dat ik heel veel moeite zou krijgen met zoek naar werk .
en met niet zo veel woorden kwam er op neer dat ze zei dat ik net zogoed beter niet kan gaan werken of dat ik maatwerk moest gaan doen . :?
crazysexycool
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 17 Dec 2005 12:15
Woonplaats: amsterdam

Berichtdoor Renée » 20 Feb 2006 9:45

Ik denk dat je met dyscalculie ook heel veel kunt doen. Lees alle verhalen maar eens op dit forum. Achter de kassa zitten zou ik alleen niet doen :)

Vind je het leuk om in een supermarkt te werken? Je hoeft dan niet perse de kassa te doen en je werkt met andere collega's samen. Er ligt dan ook niet zoveel druk op je zoals in de horeca.
Thuiswerk kan ook een optie zijn. Alleen moet je dan wel heel goed uitkijken dat je dat voor een legaal bedrijf doet.
Hier vind je wat meer informatie: Thuiswerk Pagina
Ook op vacature websites op het internet kun je misschien iets vinden.
Kijk hier maar eens: Vacaturebanken op het internet

Ik zou eerlijk gezegd ook eens een ander uitzendbureau binnenlopen. Het ene bureau heeft weer andere bedrijven in het bestand zitten dan het andere.

Bedenk ook eens wat je WEL goed kan en zoek daar passend werk voor.
Kun je misschien oppas-moeder zijn? Of overblijfmoeder op een school?

Ik roep maar wat........

Veel succes!
Gebruikers-avatar
Renée
Site Admin
 
Berichten: 532
Geregistreerd: 01 Sep 2003 13:51
Woonplaats: Gelderland


Terug naar Dyscalculie bij volwassenen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten

cron