Kristallen, studente aan de Tuinbouwschool

Hier kunt u uw verhalen, opmerkingen en vragen kwijt, over dyscalculie bij volwassenen.

Moderators: Sébastien, Renée

Kristallen, studente aan de Tuinbouwschool

Berichtdoor Kristallen » 14 Nov 2003 11:54

hoi hoi,

Ik zal me eerst maar us ff voorstellen: Ik ben Rianka en woon in Meppel. Ik ben studente aan de Tuinbouwschool en ik heb al sinds de basisschool moeite met wiskunde en rekenen en tellen laat ik het zo maar stellen.
hoe ben jij bij de logopedist terecht gekomen dan? want ik wil mijzelf ook laten testen op dyscalculie omdat ik dus ook geen formules kan onthouden en ik weet de tafels ook niet uit mijn hoofd en ga zo nog maar ff door......

Groetjes Rianka.......
je kunt rekenen
als je weet welke bewerking je moet uitvoeren
en als je die bewerking ook beheerst
Gebruikers-avatar
Kristallen
 
Berichten: 12
Geregistreerd: 13 Nov 2003 17:36
Woonplaats: Meppel.

Berichtdoor Renée » 14 Nov 2003 12:10

Hoi Rianka,

Welkom op het forum! Je kunt hier vragen stellen op opmerkingen plaatsen.
Anderen of ik kunnen hierop reageren. Bij specifieke vragen probeer ik altijd een antwoord te zoeken. Maar ik heb niet alle wijsheid in pacht :)
Ik hoop dat we je verder kunnen helpen.
Gebruikers-avatar
Renée
Site Admin
 
Berichten: 532
Geregistreerd: 01 Sep 2003 13:51
Woonplaats: Gelderland

Berichtdoor Kristallen » 15 Nov 2003 13:51

hey hey,

op school bij mij zijn ze al druk dingen aan het uitzoeken enz ook omdat ik hun weer eens de feiten onder de neus heb gedrukt.............. ik zie dus heel veel dingen niet in en snap ook niet waarom het dat zo moet uitgerekend worden enz maar goed als er binnen nu en 2 weken niks gebeurt ga ik zelf maar contact zoeken met een logopedist(e) want ik wil nu eindelijk wel eens zekerheid...............

Groetjes Rianka
je kunt rekenen
als je weet welke bewerking je moet uitvoeren
en als je die bewerking ook beheerst
Gebruikers-avatar
Kristallen
 
Berichten: 12
Geregistreerd: 13 Nov 2003 17:36