Interview met student journalistiek

Oproep voor een onderzoek / werkstuk over dyscalculie: plaats hier uw bericht.

Interview met student journalistiek

Berichtdoor Hedske » 19 Feb 2007 18:23

Beste alemaal,

Mijn naam is Hedske Vochteloo, ik ben 23 jaar oud en werk als fotojournalist voor HDC media.
Dit is een uitgeverij van een aantal regionale dagbladen, waaronder het NoordHollands dagblad, het Leidsch dagblad en de Gooi en Eemlander.

Naast mijn werk studeer ik aan de Hogeschool in Utrecht, waar ik bezig ben met een opleiding schrijvende journalistiek.
Voor deze opleiding moet ik een achtergrond verhaal maken. Ik heb ervoor gekozen om mijn artikel over dyscalculie te schrijven, omdat ik vind dat er erg weinig aandacht in de media is voor deze rekenstoornis. En omdat ik zelf ook dyscalculie heb en weet hoe een kind zich kan voelen.

Voor mijn artikel ga ik een remedial teacher en een onderwijspsycholoog
interviewen, maar ik zou graag ook een ouder en een kind spreken om het verhaal iets menselijker te maken. En om een beeld te schetsen van wat er op scholen wordt gedaan om een kind met deze rekenstoornis te helpen.

Als u mij zou willen helpen, kan u mailen naar onderstaand adres. Dan kunnen we een afspraak maken voor een telefonisch interview of een interview bij u thuis. Alvast bedankt voor uw reactie en met vriendelijke groet,

Hedske Vochteloo
Fotojournalist, HDC media
06 22330275
hedske@alphen.cc
hedske.vochteloo@gmail.com
Hedske
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 19 Feb 2007 16:20
Woonplaats: Amsterdam

Terug naar Oproep voor onderzoek / Werkstuk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten