Onderzoek

Oproep voor een onderzoek / werkstuk over dyscalculie: plaats hier uw bericht.

Onderzoek

Berichtdoor tessa.vb » 16 Feb 2007 16:51

Dag allemaal

Mijn naam is Tessa en ik studeer aan de lerarenopleiding in Turnhout. Voor opvoedkunde moet ik een werk maken rond een leerstoornis. Omdat ik leerkracht wiskunde wil worden, leek het me erg interessant om discalculie te bespreken.

Nu was mijn vraag of iemand (moet wel schoolgaand zijn) met discalculie of eventueel een ouder van een kind met discalculie het ziet zitten om een kort interview met mij af te leggen? Ik wil gewoon even luisteren naar jouw verhaal... Of ik wil de vragen ook doormailen als dat beter is!

Op deze manier wordt mijn taak waarschijnlijk veel interessanter!

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Groetjes
tessa.vb
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 16 Feb 2007 16:33
Woonplaats: Beerse

Berichtdoor Alathariel » 17 Feb 2007 20:28

Wat valt er voor jou onder schoolgaand? Basisschool, middelbare school, studie? En zit er nog een maximumleeftijd aan verbonden?
Gebruikers-avatar
Alathariel
 
Berichten: 84
Geregistreerd: 12 Sep 2005 17:54
Woonplaats: Nieuw-Lekkerland

Berichtdoor tessa.vb » 18 Feb 2007 12:16

Beste Alathariel

Natuurlijk zou in mijn geval middelbare school het meest interessant zijn voor mijn opleiding regentaat. Maar in de opdracht staat enkel "schoolgaand" dus ik denk dat het niet uitmaakt of het iemand is die op de basisschool, middelbare school, ... zit!
tessa.vb
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 16 Feb 2007 16:33
Woonplaats: Beerse

Re: Onderzoek

Berichtdoor naveed01 » 12 Nov 2014 12:28

wat waren de formulieren?
dat waren de ouderwetse sommetjes van 1+ 5 of 5+8 en de x sommen je moet ze op tijd doen... ook waren er wiskundin sommen en klok kijken..
ook ws er een vragem lijst wat vind je moeilijk..heb je oplosingen gebracht met rekenblind enz
naveed01
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 12 Nov 2014 12:15


Terug naar Oproep voor onderzoek / Werkstuk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

cron