Oplossing voor Dyscalculie

Hier kunt u uw verhalen, opmerkingen en vragen kwijt, over dyscalculie bij kinderen.

Moderators: Sébastien, Renée

Oplossing voor Dyscalculie

Berichtdoor Accretio » 29 Sep 2014 15:44

Beste ouders,

Wilt u een blijvend oplossing voor uw kind? Maak dan kennis met de methode Mental Arithmetic van Accretio! De kinderen gebruiken de linker- en rechterhersenhelft tegelijk. Zoals jullie weten vind de stoornis van dyscalculie in de linkerhersenhelft. Bij de methode van Mental Arithmetic wordt de belemmering (dus de linkerhersenhelft) ondersteund met de rechterhersenhelft van het kind. Tegelijkertijd neemt de concentratie en zelfvertrouwen toe van het kind. Deze methode biedt nog vele positieve effecten die uw kind kan opdoen. Wij garanderen binnen 3 maanden overduidelijke vooruitgang in de rekenkundige vaardigheden van uw kind. Mocht dit niet het geval zijn dan krijgt u uw geld terug. Wil je meer informatie en een blijvend oplossing voor uw kind dan kunt u altijd bellen op 0652831728 en/of bezoek onze website www.accretio.cc.

PS: Dit is op het moment een onbekende methode in Nederland. Accretio wilt Mental Arithmetic bekend maken in Nederland.
Accretio
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 29 Sep 2014 15:32

Re: Oplossing voor Dyscalculie

Berichtdoor Yasmin » 25 Nov 2014 14:36

Hallo,

Ik geef les aan kinderen met o.a. dyscalculie- stoornis. Zoals hierboven vermeld ben ik tijdens de lessen bezig met het activeren van ook de rechterhersenhelft, door te visualiseren. Dat betekent dat deze kinderen het niet alleen met de linkerhersenhelft moet doen, maar een ondersteuning krijgen van de rechterhersenhelft waar het probleem niet bevind. Want zoals in je onderzoek over dyscalculie bevindt het probleem zich in de linkerhersenhelft, waar niks aan gedaan kan worden. Dus heel simpel activeren wij de rechterhersenhelft die op dat moment toch niks doet, maar straks wel voor het kind. Deze kinderen zien de cijfers niet als 'cijfers' zoals wij kennen, maar als kralen. Wanneer het kind dit proces één maand doorloopt krijgt iedereen overduidelijke vooruitgang te zien. Ik wil via deze weg de ouders die zich in een onprettig situatie bevindt benaderen en benadrukken dat deze leermethode een hulpmiddel voor ze kan zijn. Ik weet dat veel ouders sceptisch hierover zijn, omdat het onbekend voor ze zijn. Zoals ik begon hierboven geef ik les aan kinderen en ben bereid om deze kinderen één maand gratis deze lessen te geven. Zodat de ouders, het kind en de school deze magie mogen ervaren :)

Mocht je interesse hebben dan mag je mailen naar accretio@hotmail.com.
Yasmin
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 25 Nov 2014 14:16


Terug naar Dyscalculie bij kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron